Monday, November 1, 2010

ku temui cinta

Ini merupakan sebuah novel yang baru hbes aq bace.SELAMAT MEMBACA..

Adam,anak orang kaya yang memiliki segalanya.Namun kerana kurang didikan agama dan kasih sayang,dia telah terjerumus ke dalam dunia keseronokkan sementara.Kelebihan rupa paras yang dimiliki memberi peluang kepadanya memperdaya gadis-gadis.Mulanya,dia turut berniat untuk memperdaya Nadya namun tanpa disedari dia telah jatuh hati dengan pekerti halus gadis itu.


"Nak sebut cinta dan suka tu memang senang,Suraya.Tapi tak bagi saya..Cinta itu mitos.Dan bagi saya,tak ada cinta yang berakhir dengan kebahagiaan.Saya takkan percayakan lelaki semudah tu.."~Nadya


Tetapi akhirnya Nadya dapat menerima FIz.malangnya hubungan Nadya dan Fiz tidak disegani Adam menyebabkan dia memusuhi Hafiz dan menjadi seorang pendendam lebih2 lagi setelah gradute Nadya dan Hafiz mengikat tali pertunangan.Tapi kebahagian Nadya hanya sementara kerana Hafiz meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya.Pemergian Hafiz telah mengubah segala2nya.Adam sedar akan hakikat diri dan mula berubah namun dia tetap tidak pernah putus asa merebut hati Nadya walau sudah bertahun-tahun menunggu.Terimakah Adam di hati Nadya.??

"Nadya,saya tahu tak ada orang yang boleh menggantikan tempat arwah Fiz.Dia sudah memiliki tempat paling istimewa dihati awak tapi tolong bukakan pintu hati awak untuk saya.Izinkan saya mencintai awak,jaga awak dan melindungi awak sampai akhir hayat saya."~Adam

p/s:tgu episode akn datang...setia bersama gadis purple,ok...

No comments:

Post a Comment