Monday, August 30, 2010

Lewat malam aku seolah-olah terpikirkan sesuatu..
oh yarhhh,aku pikirkan tentang aku,kamu dan dia..
iaitu tentang kita bertiga..
bertapa kejam nya diriku mempermainkan perasaan kalian..
aku sendiri tidak pasti kenapa dan mengapa aku melakukan hal sedemikian..
kadang-kadang aku seperti puas apabila melakukan sedemikian,yarh sebab
aku ingin kalian tahu bertapa pedih dan sakitnya hati apabila diri dan perasaan dimainkan..
tetapi kadang-kadang aku rasa serba salah kerna berbuat begitu pada kalian,
sedangkan kalian benar-benar mencintai dan menyayangiku.."mungkinlarh.."
dan aku merasakan seolah-olah hati ku keras dan susah untuk dilembutkan..
dan masih terbukakah pintu hatiku untuk kalian...??
adakah aku harus berterus-terang terhadap kalian..??
tapi...aku takut untuk memberitahu kalian..
kerna aku takut kalian membenciku...
maafkan aku wahai lelaki....
kerna memainkan perasaan kalian...

No comments:

Post a Comment