Friday, January 28, 2011

kesinambungan>abg saga,..!

nak nagess...nak nages..nak nages....

hari nie chenta ta dpt nk tgk abg saga...
bb hary nie chenta hbeh awai..huhu..
sedeh..sedeh3...



Thursday, January 27, 2011

fuhhhhhhh....dia datang lagi....!"abg saga.

waaaaaaaaa...rse cm nk jerit sepuas2ny.....
pabila abg saga datang lagi....

haaa,chenta nk citer sket psai abg saga nie dan di mana chenta jmp...
mase hari isnin lepas,chenta cam biase tlg mak meniaga..
kt depan taman je....
dalam pkol 8 lebeh,de sowg hamba Allah nie singgah kt tempat mak chenta meniaga...
sekali pandang perghhhhhh cayer kut..huhu...kiyuttttt la gilerrr...
xduk diam chenta tyme uh...heheh

dan korang nak twu nape chenta pgl dy abg saga...
itu secara kbtolan,sebab dy drive kete saga..
so,disebabkan chenta xtawu nme dy,chenta pon letak la nme dy "abg saga"..

hary nie,abg saga singgah lagi,
waduh3,buley gila bayang chenta di wat ny....huhu..
cam biase la chenta wt cool je,releks cam xde pape yg berlaku,
padahal lam haty chenta nie,da tersengeh2 cm "kerang busuk" da pun...hahah
bila abg saga tu blah je....
chenta senyum sowg2..selamat de mak je....
itu pun mak chenta turut senyum smbil mak kate chenta nie da giler.....
tpy mak ta kesah,sebab mak tawu chenta giler kt abg uh...
dan ini sume sekadar hobi....:D

hurmmm,ok la...
t chenta cntinue ag citer pasai abg saga ye...papai..
peace no war...!:D

Tuesday, January 25, 2011

jangan pernah bayangkan..!

haaaaa,,,kt snie chenta nk share ngn korang sal xklasmate chenta yg sowg nie..
dy da pon menamatkan zaman bujangnya dengan sowg lelaki yang dia cinta pada tahun lepas...
skg dy da disahkan pregnant,brape bulan?haa,itu ta sempat lak chenta nk tanye....

de satu hari kitowg berSMS,sempat ag dy ngusik chenta,nie msj yg dy anta..

"mne taw lpaz2 nie ktew jumpa,
ko lak yg pregnant,msti klakar kan,
yelar,mase skula dulu ko nie lasak,then ta pnh lak dengar ko bercinte2...
last2 t pregnant,,perghhhh,giler bai,
then satu ag tak tahan ko uh da la kecik pas uh pregnant,cuba bayangkan.."

haaa,mang ta perlu bayangkan,
agk malu di buatnyer...atoyaiiii.....
chenta tak penah lupa msj td,
klakar bila di hengatkan balek...
bila citer kt member2 yg len,dyorng sume pakat glak kan chenta balek,..

aishhhh,malu3....
herhhhhhh,member chenta nie memang ske mkn ikan kerapu,bab tu r dy kuat mrapu...
hish3.....de ke patot dy nk bayangkan cm tuh kt chenta....mang ta patot...
malu la giler......

pape pon....chenta sebagai memebr dy akan doakan yg terbaik untuk dy,
smge dy dan zuriat nyer sehat...
dan melahirkan zuriatnyer dengan selamat...
amin......

Saturday, January 22, 2011

entry pertama untuk hary inie..

fes skli;
menulis blog nie adlh separuh dari masa lapang chenta
slain nyer chenta banyak habiskan untuk tido,makan,bantu mak mniage...
adakalanya hangout ngn kawan2..
blog ni adlh skadr suka2 dan luahan hati pe yang chenta rasa disaat tertekan,gumbira,tertawa,menangis,melalak n somthing else yg giler n happening la...hahah

seken :
tempat yg paling chenta ske law kt umah,opcoz la bilik kesayangan chenta..
kt bilikla tempat chenta melepaskan pe yg terbuku dihaty sambil tuh menulis blog nie lah...

chenta ske berkawan dr bercinta..
chenta pon tataw la knpe..
mungkin sebab chenta ni cinta kot..
hahaha...sebab tu ta pk kan soal cinta..
hanya sekadar suka suki saja..

mungkin sesetangah dr korang nie,
de la yg akan kte chenta nie les..
nope..!
tidak sama sekali..
chenta masih egat sapa diri chenta..
dan dr mana chenta datang..
mungkin kenangan lepas membuatkan chenta untuk
tidak terikat ngn mana2 laki lg setakat nie...

"menyayangi seseorang itu memang mudah,tapi untuk melupakan sesorang itu memang
jalan yang sukar untk kita lalui"..

Friday, January 21, 2011

yANg teriNDah haNYa seMENtarA

love is like playing the pinano(piano),
first u must learn to play by the
rules,
then u must forget the rules and play,
from ur heart.

Kebahagiaanmu itu umpama mengutip serpihan bola kaca yg pecah,
Ada yang berjaya mengutip serpihan dengan banyak,
ada yang sedikit je,
Tapi tiada sorang pon yg akan mengutip kesemuanya,
Manakala semasa mengutip pasti ada yang terluka.

meMAng kH!LafkU

Memang khilafku menyayangimu
Memang khilafku menyintaimu
Tapi ku tahu semua itu
Tak akan kembali lagi

Bukan ku pinta segulung janji
Tidak ku harap sinaran ini
Cuma ku ingin setulus kasih
Kesetiaan kekal slamanya

Ohh,oh syakila
Senyummuindah pagi
Tawamu mengiringi
Wajahmu ku terbayang

Hadirmu dalam mimpi
Umpama bidadari
Potretmu ku tatapi
Mengharap kau kembali

Memang ku rindu saat bersamamu
Memang tak mampu melupakanmu
Tapi ku tahu semua itu
Tak akan kembali lagi

Selamat tinggal pada kenangan
Selamat tinggal pada igauan
Terima kasih aku ucapkan
Untuk percintaan ini

tAK ku sANgka,tAK ku dUGa

malam...
ku tidur tak lena
teringatkan dirimu
terimbas kembali kenangan lalu
alangkah indahnya bersamamu
mengalir air mataku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya untuk ku melupakanmu

jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu
tak ku sangka
tak ku duga

perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba
pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila malam menjelang
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikap mu oh syg

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

~dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti

jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu
tak ku sangka
tak ku duga

perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba
pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila mlm menjelang
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikap mu oh syg

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

mengalir air mataku
menemani mlm sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya untuk ku melupakanmudahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti